donderdag 15 mei 2014

Jeugdsentiment... of Jeugdig Sentiment

Niets zo nostalgisch als het koffertje dat ik van mijn grootouders kreeg...
Het grijsgroene koffertje dat voor het mooiste ritme zorgde sinds in mijn jeugdige jaren.
Het grijsgroene koffertje met die mooie metalen hamertjes...
Het grijsgroene koffertje waar die niet alleen voor ritme zorgde, maar ook voor tekst...

Niets zo nostalgisch als het typemachientje...
Het typemachientje uit mijn lagere schoolperiode.
Ik wou het mijn oudste Juffrouwtje Pauwtje graag eens tonen,
kwestie dat ze weet dat er meer is dan een "tablet"....

Bijpassend hoorde er ook een nostalgisch kleedje,
in bijpassende kleuren...



Mevrouwtje Pauwtje presenteert:

"Juffrouwtje Pauwtje
in het
Marajurkje van
Compagnie M."









Patroontje: Marajurkje - Compagnie M.
afgewerkt in A-lijnjurkjesversie en met vlindermouwtjes
Stofje gekocht via Facebookgroepje
Biaislint Knoopjes: Veritas
Naaigaren: Gutterman

nos.tal.gia (n):


a sentimental yearning

for the happiness of a
former place or time

3 opmerkingen:

  1. Mooi! Ze staat er geweldig mee! Bij welk facebookgroepje koop je stofjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sylvia,

      Ik moest even denken, maar het stofje kocht ik supervoordelig bij Nicky (beheerder van de pagina) van Facebookgroepje: "Het Stofke".

      Ik kreeg het supersnel en heel verzorgd naar me toegestuurd! ;-)

      Verwijderen
  2. Heel mooi en zo'n enthousiast fotomodel!

    BeantwoordenVerwijderen