maandag 3 februari 2014

Klaar voor lancering...

We zijn eindelijk zover...

Een goed naaimachinetje (geïnstalleerd in de woonkamer)











Een tamelijke stoffenvoorraad (voornamelijk katoentjes)
in een regenboog aan kleurtjes....


















Veel te veel afgeprinte (soms gratis) leuke patroontjes, knipboeken,
en héél veel ideetjes in mijn hoofd,
maar iets te weinig tijd om alles te maken...

Toen ik een tijdje geleden winterjasjes maakte voor mijn twee juffrouwtjes,
kreeg ik een goede én leuke tip toegestuurd van één van mijn Facebookvriendinnetjes
om labeltjes te laten maken, en deze dan in de kleertjes in te naaien....

Na even zoeken, vond ik een mevrouwtje die een labeltje voor me wou ontwerpen.
Via enkele naaiblogjes en Facebookpagina's kwam ik bij 'Sandra' van "Coupjes Kledinglabels" terecht.
Een héél lief mevrouwtje, met een engelengeduld en een creatief brein...
Ik gaf haar de naam van hoe ik het wou, en zij maakte er iets van waar ik nog niet over zou kunnen dromen...

Mijn eigenste labeltje:











Nu moet ik alleen nog iemand vinden, die mijn labeltjes kan laten weven of drukken,
ik ben er nog niet volledig aan uit... Maar ze komen er sowieso...

Verder wou ik nog een vermelding van iemand - een mevrouwtje dat ik niet persoonlijk ken -
maar die een eervolle vermelding krijgt;
 - voor al haar prachtige creaties
 - voor haar budgetvriendelijke ideeën
 - voor haar sturing dat je via kringloopwinkels en dergelijk
   'dure' kledij kan maken ;-)

http://deborasluijs.blogspot.be/
Beste Debora, je bent echt mijn grote voorbeeld!!!






3 opmerkingen:

  1. Wauw, knap labeltje! Waar heb je ze uiteindelijk laten maken, want aan de kussens zag ik je labeltjes precies wel al hangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi...
    dank je voor je comment ;-)

    Tof dat je mijn labeltjes mooi vind.

    Het ontwerp zelf heeft een dame die ik op "Facebook" ontmoette gemaakt:
    "Coupjes kledinglabels".. Zij maakt zo massa's ontwerpjes naar ieders wens en vraag.

    De labeltjes zelf heb ik laten maken via: cottontrends.
    Ze zijn niet geweven, maar weel gedrukt.
    Goede prijs vs kwaliteit...

    Ikzelf heb ze in verschillende kleuren (4: roze, geel-oranje, groen en blauw tinten) laten drukken.
    Zo zijn ze makkelijk te combineren met wat ik maak...

    groetjes,
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Liesbeth, leuk blogje dat je hebt! Maar vooral ben ik fan van je label! Zo origineel.

    BeantwoordenVerwijderen