vrijdag 14 november 2014

O ooo... Wie helpt?

Wie helpt me verder...


Oké, ..
Het duurt wel nog een week of 5-6 voor we terug in de feesten zitten,
maar een mens kan er niet vroeg genoeg mee beginnen...
Mijn tijd is momenteel nogal beperkt...
Dus hoe vroeger er we ermee van start gaan, hoe beter!

Daarom heb ik mijn stofjes al ingeslagen:



Tadaaa...
Gouden Maan ( Soldeur - Wild van Stof)
Winter Wonderland Snow Gold (Pieke Wieke)
Golden Birds - Michael Miller
Supreme Solids Oudroze - C&S
(beide stofjes van Ienemiene Handgemaakt)



Maar nu is de vraag.
"Wat zullen we er eens mee maken?"

Het is de bedoeling dat ik de tenuetjes voor mijn 2 juffrouwtjes zou maken.
Het oudste juffertje is 4 jaar , het jongste juffertje wordt bijna 2.
Het gemaakte zou moeten dienst doen én voor de babyborrel van mijn mans petekindje, én voor de kerst- en nieuwjaarsperiode...

Wat is jullie IDEALE - FAVORIETE-...creatie, die kan dienst doen voor de komende feesten?
Laat zeker een berichtje hieronder na! ;-)

Ooo ja... voor ik het vergeet,
Nog 18 Bloglovinvolgers en ik doe een 'GIVE-AWAY'
(er mogen er natuurlijk ook meer zijn, hé!)



12 opmerkingen:

  1. oh een Antoinetteke vind ik altijd heel feestelijk met de mooie rugsluiting en het prachtige voorpand met de feestelijke zakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Antoinnette.. ooo... dat wordt hier moeilijk kiezen...
      (maar is dit niet meer een patroontje voor in zomerse tijden...
      Nu ja, met de opwarming van de aarde, wie weet ;-))
      Superbedankt voor de tip! ;-)

      Verwijderen
    2. awel ik zou daar ook voor gaan :)
      in het begin met een giletje, maar eens de avond vordert is het toch meestal warm genoeg tijdens feesten

      Verwijderen
  2. Lotta? Of vind je dat niet feestelijk genoeg?
    Tinny Dress vind ik ook een mooi patroon met een paar toffe opties.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Tinny wint het bij mij voor de Lotta...
      Is wel supermooi en feestlijk, hé

      Verwijderen
  3. voor de jongste zou een birdie mss wel mooi zijn, voor de rest ken ik niet zo veel van jurkjes aangezien ik 2 zoons heb

    maar je kan ook een soortgelijk jurkje maken als op mijn blog en dan een T-shirt me lange mouwen eronder dragen bv.
    http://sasibeau.wordpress.com/2014/08/11/tutorial-little-dress-with-hat/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is supermooi..
      Ik plaats deze ook eens op mijn Todelidooolijstje! ;-)

      Verwijderen
  4. Ik zou gaan voor een Tiny kleedje gaan, ken je die? :)

    Veel succes!

    Liefs Marieke
    (www.uniquemarieke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marieke,

      Awel moet je eens weten...
      Tot mijn verbazing had ik dat hier nog op mijn harde schijf staan, maar zat dat niet meer in mijn eigenste geheugen.. Ik heb dat net eens bekeken. En moet wel te doen zijn, en is echt wel feestelijk hé.. (toch zeker met zo'n swierelig rokje eronder).

      Hoop niet al te moeilijk...

      Verwijderen
    2. Gelukkig hebben we die slimme computer nog!
      Zeker op en top feestelijk! Ik hou er echt van! Jammer dat ik zelf geen kids heb anders zou ik deze zeker maken!

      Heel veel succes en show ons eens het resultaat he! :)

      Liefs

      Verwijderen
    3. Hihi... da's waar... LangLeve de PC...

      En van die kids...
      Tenuetjes maken voor anderen rondom jou? Of nog even geduld hebben er er zelf een paar in huis nemen ;-p

      Resultaat volgt zeer zeker op mijn blogje! ;-)

      Verwijderen
  5. The Norah dress. Die wil ik zelf ook wel eens maken. (Al was het alleen maar omdat m'n dochter Norah heet.) http://www.welcometothemousehouse.com/product/norah-dress-and-tunic
    Ik maakte eerder ook al deze: http://lieveke-en-zus.blogspot.be/2014/05/piep-zei-de-muis.html
    misschien iets voor het tweede paar stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen